Pengikut

Ahad, 16 Februari 2014

Hadiah Percuma Buku AKK

Nak tak novel percuma? Kalau nak terus baca omelan saya ni sampai habis. Saya nak hadiahkan novel ABANG KING KONTROL (AKK) secara PERCUMA kepada LIMA peneka bertuah.
Caranya mudah saja. Anda hanya perlu baca beberapa post yang telah dan akan saya siarkan berkaitan AKK dalam fb ini atau blog saya. Kemudian jawab lima soalan yang diberikan.
Soalan ikut suka hati saya nak bagi waktu bila. Tapi yang penting anda terus ikuti post saya di fb dan blog...jika nak menang la. Kalau tak mau, tak paksa.
Jangan jawab terus soalan kat fb. Nanti orang lain tau jawapan anda. Kumpul jawapan anda hingga lima jawapan dan kemudian email kat saya. Tak mau email boleh jawab inbox. Tak mau inbox boleh wassap. Kalau semua tak mau, dok diam2...bagi orang lain dpt hadiah tu.
Bila nak dapat hadiah? Lepas buku diterbitkan...bulan depan, insya Allah. 

p/s bagi yang belum add saya di fb sila add utk dpt melihat soalan dengan cepat sebab saya akan siarkan di fb terlebih dahulu sebelum di blog.

Tiada ulasan: